חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ייעוץ טרום גירושין

רגע לפני שמתגרשים - חשוב להתייעץ

בשנים האחרונות אנו רואים במדינת ישראל נתון מדאיג במיוחד, אחוזי הגירושין שוברים כל שיאים ולמרות שניתן להסיק מכך שגירושין הפכו לדבר שבשגרה אני יכולה להגיד לכם בפה מלא – לא כך הדבר וכל הליך גירושין טומן בחובו תהיות, אתגרים ומחשבות רבות לפני פירוק הקן המשפחתי.

0 +
לקוחות מרוצים
0
שנות נסיון
% 0
הצלחה בתיקים

ייעוץ טרום גירושין

רגע לפני שמתגרשים - חשוב להתייעץ

בשנים האחרונות אנו רואים במדינת ישראל נתון מדאיג במיוחד, אחוזי הגירושין שוברים כל שיאים ולמרות שניתן להסיק מכך שגירושין הפכו לדבר שבשגרה אני יכולה להגיד לכם בפה מלא – לא כך הדבר וכל הליך גירושין טומן בחובו תהיות, אתגרים ומחשבות רבות לפני פירוק הקן המשפחתי.

0 +
לקוחות מרוצים
0
שנות נסיון
% 0
הצלחה בתיקים

ייעוץ משפטי טרום גירושין הינו הכרחי בין אם תחליטו בסופו של יום לפרק את החבילה או להמשיך ולתקן את התא המשפחתי. במהלך השנים פגשתי זוגות רבים שהגיעו ליעוץ טרום גירושין, אנחנו מלווים את כולם. את אלו שבטוחים שלהתגרש אתמול היה הדבר הנכון לעשות ואלו שלא בטוחים כלל בהחלטתם. כולם מקבלים ייעוץ משפטי מלא, איכותי ומקיף – אלו שלא בטוחים לא פעם חוזרים חזרה לביתם עם המלצה ללכת אל יועץ זוגי ומגשר לפני פניה לערכאות משפטיות וגירושין ואילו האחרים שבטוחים בהחלטתם עוברים יחד איתנו תהליך נכון והכנה של הקרקע לגירושין.

ייעוץ משפטי לפני גירושין: למי זה מתאים?

ייעוץ משפטי לפני גירושין הינו כלי הכרחי שיעזור לכם לגשת אל הגירושין בצורה טובה, חכמה ונכונה יותר עבורכם ועבור העתיד שלכם. ייעוץ משפטי לפני גירושין מתאים במגוון רחב של מקרים:

לפני שאתם רצים לרבנות – דעו את היתרונות שלכם

הדבר הכי קל לעשות זה "לרוץ" כל הדרך עד לרבנות. לפני שאתם רצים לרבנות עצרו לשנייה אחת ותכננו את העתיד שלכם בראייה שכלית ולא רגשית. אנחנו רואים מגוון רחב של יתרונות הטמונים בתהליך ייעוץ טרום גירושין לפני "ריצה" ישר אל מסדרונות הרבנות ופתיחה בהליך גירושין ללא שום ידע וליווי מקצועי.

  • אין תחליף לידע – אנו מאמינים ששמעתם לא פעם את המשפט "ידע זה כוח", אין תחליף לידע. כאשר אתם ניגשים לייעץ משפטי לפני גירושין אתם יושבים אל מול עו"ד המתמחה בתחום המסתכל על המקרה שלכם ממעוף הפרפר ובצורה אובייקטיבית ופועל ללא לאות לשם הגשמת האינטרסים שלכם.
  • ליווי מקיף – "איך להתחיל?" זו שאלה שתופסת אותנו בכל דבר חדש שאנחנו עושים בחיים, לאו דווקא רק בגירושין. יחד עם זאת אם מתגרשים בצורה לא נכונה קשה מאוד לתקן את הדברים אחר כך. במהלך הייעוץ אנו נלמד אתכם איך להתחיל ולגשת, כמה מזונות אתם תשלמו, האם יש משמעויות לבגידה ומעילה באמון, נלמד אתכם איך אפשר לנהל הליך גירושין ולחיות באותו הבית, איך להשיג את כל הראיות הנדרשות לחיזוק הקייס ותיק הגירושין שלכם, מה מומלץ ולעשות ומאידך ממה מומלץ להיזהר.
  • לא תמיד גירושין זה הפיתרון – אנשים העומדים אל מול עו"ד המתמחה בענייני גירושין נוטים לחשוב שהוא "מתפרנס" מגירושין, אך זה ממש לא נכון. תפקידו של העו"ד הוא לייצג את האינטרסים של הלקוח לטוב ולרע – במקרים בהם יהיה ספק שמדובר במחלוקות קטנות הניתנות לפתירה יומלץ על טיפול זוגי וגישור ולא נמהר להגיע מיד לרבנות.
  • הסכם גירושין כולל – עוד בטרם פנייה לרבנות ו/או לבית משפט לענייני משפחה לשם גירושין ניתן לנסח הסכם גירושין כולל אשר יטיב עם שני הצדדים ויעשה בהסכמתם – כך אפשר להתגרש בצורה נכונה, חכמה ובריאה הרבה יותר. עבורכם ועבור הילדים שלכם. כשניתן לעשות זאת, אנחנו נרצה לעשות זאת תמיד.

לפני שאתם רצים לרבנות – דעו את היתרונות שלכם

אנו נדאג ללוות אתכם צעד אחר צעד לאורך כל התהליך. במסגרת ייעוץ משפטי טרום גירושין אנו נעבור יחד איתכם מספר שלבים.

  • בראש ובראשונה היכרות – כל מקרה הוא לגופו ואנו מאמינים שאבן היסוד להצלחה בייעוץ לפני גירושין היא היכרות מקיפה איתכם: מי אתם, מה אתם עושים בחיים, מה השאיפות שלכם ואיפה אתם מרגישים שמערכת היחסים שאתם נמצאים בה מונעת ממכם להתפתח ולהצליח. מה הם ההרגלים שלכם ומה היא הסיבה שבגינה אתם מעוניינים להתגרש ו/או חושבים על גירושין.
  • גיבוש תמונת מצב רגשית – אחרי שאנחנו נכיר אחד את השני אנחנו נפעל לשם גיבוש תמונת מצב רגשית. עו"ד איריס טרומן המתמחה בתחום הינה דמות אובייקטיבית אשר פועלת ממקום שכלי ולא ממקום רגשי (אשר לא פעם עולה על המאבק המשפטי). אחרי למעלה מ—1000 לקוחות מרוצים ו-16 שנות ניסיון אנו נדע לגבש תמונת מצב רגשית ולהתאים תהליך מותאם עבורכם בו לא תעיבו על הנפש שלכם.
  • תמונת מצב משפטית – בסופו של יום זו המומחיות שלנו. אנו נגבש עבורכם תמונת מצב משפטית מקיפה בה ניתן הערכה ואמדן בכל הסוגיות הרלוונטיות: ילדים, משפחה, חלוקת רכוש, מזונות, פערי השתכרות, קניין רוחני, זכויות סוציאליות ועוד מגוון רחב של נושאים.
  • בניית תוכנית פעולה – לאחר שהכרנו אחד את השנייה, גיבשנו תמונת מצב רגשית ומשפטית אנחנו נכין עבורכם אסטרטגיית פעולה מנצחת המותאמת עבורכם ועבור הערכאה בה נגיש את תיק הגירושין – בית משפט לענייני משפחה ו/או בית דין רבני.
  • ליווי ואוזן קשבת לאורך כל התהליך – גירושין הוא לא דבר קל, אנחנו נהיה פה לצידכם לאורך כל הדרך לליווי ואוזן קשבת על מנת שתוכלו לעבור את התהליך בצורה קלה יותר.
ייעוץ משפטי לפני גירושין – ד"ר איריס טרומן

לתיאום פגישה

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

אודות

עורכת הדין, ד"ר איריס טרומן , בעלת תואר MBA מחקרי ותואר PhD , מובילה את משרדה מתוך אמונה במשפט אמת וחתירה מתמדת להצלחה. עו"ד טרומן נבחרה להיות אחת מהנשים פורצות הדרך בתחום המשפט .

0 +
לקוחות מרוצים
0
שנות ניסיון
% 0
הצלחה בתיקים

לקוחות ממליצים